TheMies ja vanhempi jälkikasvu siis saivat nauttia Kainuun auringosta pilkkien ja kelkkaillen kun minä raadoin töissä. Reilua? Nuorimmaisen ja kaverin kanssa kaasuteltin perässä Ämmänsaareen perjantaina. Päämääränä oli tutustua paikalliseen teatteritarjontaan..tutustuttiin..Näytelmä Taydelliset Häät oli juoneltaan hauska, osa osasi jopa näytellä, osa vähemmän. Tein täydellisen ja katastrofaalisen mokan kun en tajunnut että näytöksen loputtua kello on 21.00 ELI juomapuoli jäi nollille. Typerä-typerämpi-minä! Kaveri vietti railkkaan yön MINUN kotimaisemissani, minä olin rakkaan ystävän luona nauramassa aamuyöhön asti elämälle. Kävi se niinkin, kerrankin Sonjan kanssa saatiin rauhassa juoruilla, ei lapsia, ei koiria, ei miehiä eikä mitään ylimääräisiä salakuuntelijoita. Kaenuulaisilla naisilla on kuulema kaksi tuntomerkkiä millä meidät maailmalta löytää, leveä perse ja KANTAVA ääni..edellämainittua kasvatettiin eväiden avulla ja jälkimmäistä trimmattiin harjoittelemalla, toemii!Eli hauskaa oli! Sonja saa heinäkuussa vauvan, ihanaa..<3 Olen avoimen onnellinen ja avoimen kateellinen, meille kans!

Nuorimmainen on kuumeessa, syön piponi jos huomenna selviää että se EI ole korvatulehdus.